My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, March 11, 2010

Koleksi hantaran hasil kerja tanganku...

Diantara 6 dulang hantaran ...buah ngan kek takleh letak atas dulang takut merundum...
tuala, bg rampai, sirih junjung,sejadah,buah,cupcake dan kek
Sirih junjung yg digubah malam sebelum kenduri dan dibantu oleh fariez...
Gubahan bg rampai yg telah di touch up oleh kak ita...kalo ikut aku, takdernya bg rampai bertaburan tu...simple jer..

Fariez kata simple sgt sejadah ni so ntah mana dia dapat bakul tu ngan alas kaler purple tu...

gubahan tuala yg asalnya nak buat bentuk bunga..Atlast gulung2 macam ni jer...

Buah ngan cupcake takder gambar close up.yg ada close up gambar aku ngan deqla jer la...hahaha..mmg suka interframe


Sehati sejiwa tak...???
kek bentuk love 2 tingkat..Actually sesama diorang tak plan pun nak kek sama2 mcm ni..mak kata sehati sejiwa...hahaha..yb belah atas tu kek dari pihak kami...yg kelakarnya masa tempah kek tgk dalam gambar jer..bila nak amik kek tu ..ha..amik ngko..kotak kek takleh nak tutup sebab takut bunga kek penyek...deqla assume bila kedai kek dah desidn kek tinggi mcm tu mesti dia provide kotak yang sepadan..boleh lak tuan kedai tu keta yg kotak tu standard ukurannya...hampeh...so berputar lar aku kat kuala pilah mencari kotak kek...yg akhirnya tidak dijumpai...so..kitorang buatkan topang...yeker panggil topang..macam tongkat lar tanak bg kotak tu tertutup..mlm tu letak kek dlam peti..tgh malam tu bila deqla bukak petiais rasa nak meleeh air mata bnila dilihat kek nya telah ditindih oleh kek besday dikman yg suspek nya dah tentu lar abah ku...sabar...sabar...tarik napas...hembus...sibbaik aku dah letak topang kalo tak sure penyek nya...

Sebenarnya aku ni tak kreatif pun..bakat ni disedari masa aku nak bertunang dan kawen dulu...dah terdesak kan..nak harap kat saper..nak tempah..? nak kena standby upah dalam 700...nak jimat kena lar wat sendiri...meh bezakan  hantaran bertunang deqla dan bertunang aku...perhatikan tuala yg gulung2 tu..hahaha...klakar


Yg bawah ni lak hantaran masa kawen aku

Skang ni dah expert sket dah

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...