My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, March 30, 2010

bestnya cuti...

pagi ni rasa macam malas jer nak gi keje..yer la dah 3 ari cuti..wpun ari cuti tetap kena bgn awal...isteri mithali lar katakan..heheh..
ari sabtu lepas my mom ngan adikku berdarah manis datang umah..coz ada kenduri kawen kat kelana jaya...mak aku dah siapkan masak2 sumer utk abah aku..yer la nak tinggalkan hb slama 3 ari mesti lar sume siap sedia..abah aku ni susah sket nak ajak jalan..kalo nak ajak dia mesti balik ari (pegi balik ari yg sama)..kalo bermalam dia tanak..nak makan mesti masak sendiri..kalo dah gi kenduri takkan nak masak kan..pastu yg palng payah nak ajak dia jalan coz ayam ngan kambing dia tinggal..kalo nak jigak kena bawak sumer ternakan dia gi skali..ada saper2 yg sanggup..sila kan...

so, mak ngan adik jer la yg datang...mak dah pesan siap2 suh kitorang beli barang mentah..maybe mak tak sanggup nak makan kt luar..hahaha...nampak sgt aku slalu makan luar...kengkadang jer la...

alangkah bahagia nya rasa bila ada mak skali kat umah..leh manja2..ahaks..eleh..tak dapat manja pun mak asik ngan cucu dia jer..takper la aku leh manja ngan hb sebab ada mak tolong jagakan batrisyia..ngehngeh

pagi ahad tuh, kitorang janji ngan din utk bertolak dari umah kul 9pg...punctual tul lar din nih..bagus2..bakal adik ipar yg baik..janji ngan makteh roha kat RnR nilai kul 9.30, then janji amik kak ita kat Kl sentral kul 10pg...tp kitorang amik jer dia kat umah..sebab takut jammed..
majlis mula kul 12.00 tghr...tp kitorang kul 11 dah sampai area kelana jaya..tempat nya di kompleks tabung haji...4 kali u turn sebab awal kan..(sesat sebenarnya)...yg sibatrisyia meragam lak..nampak cam tak sedap badan jer..tak tau la naper...rupa2nya nak candu susu...

pengantin pompuan ni actually jiran sekampung aku.....dewan nya amatlah selesa wpun comel jer..alang2 datang awal..kitorang conquer 2 meja..betul2 blakang meja VIP...boleh nampak pengantin dgn lebih jelas...
makanan nya amatlah sedap..layanan pun mesra..org kg lar katakan...hahaha..

abis majlis tu terus gerak gi umah din sebab dah janji nak gi umah dia...sesajer jer mak aku nih nak beramah mesra ngan bakal besan...

Makteh roha n anak2 nya


My lovely family...


sampai kemet muka anak daraku...


mak dara n anak dara..


Sarimah n shahrom


sama cantik sama padan


comelnyer...


bergambar kenangan bersama mempelai...


aku, kak ita, mak n maktih


mak dan anak2 daranya..heheh


mak dan anak mak yg paling dara skali..huhuhu

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...