My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, February 25, 2010

Esok cuti...yea..yea...

lama tul tak update blog..bz giler..So takder apa citer terbaru cuma arini aku masuk kumpulan koir utk present masa hari perhimpunan..Lagu telah diberi iaitu Lagu kem kewangan dan lagu satu malaysia faizal tahir...
so bersedia lar wahai suamiku..menanah lar dengar aku dok menghafal lagu ni ari2..
Aritu aku yg menanah telinga dgr dia praktis lagu cek mek molek utk malam dinner..pegi keje lagu tu..balik keje lagu tu...kat umah pun lagu tu..sampai aku dah hafal, bila time present aku yg hafal..dia lak yg terlupa lirik...sememangnya tak layak utk masuk JANGAN LUPA LIRIK...
la ni..RASAKAN....
balasan si bitung...hahaha...
Plan aku esok nak kemas bilik..nak amalkan 5S dalam bilik lak..Susun sisih seragam sesah selungkup..apa2 la...
esok gak deqla nak datang utk kursus kawen...ko tak yah gi kursus kawen deqla meh sini aku kursuskan kau...aku kan ilmu penuh di dada..ahaks...esok cuti dan kepada kawan2 sumer..dont drink and drive..key

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...