My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, February 2, 2010

Adikku di risik orang

Ahad lepas adikku dirisik orang..
Ada lar wat makan2 skit..Jamu org KL datang..mak aku masak sambal tempoyak daun kayu, sambal sotong ngan petai, goreng taugeh ngan tauhu dan labu masak lemak..mak aku kata kalo masa merisik elok bg makan taugeh sebab jodoh panjang dan pantang bagi makan telor...katanya sambang...huhuhu..sepanjang masa membantu mak aku masak, mak aku niasik tersilap ckp jer..hai mak..tak sabar nak menerima menantu nampaknya..Excited sungguh...

Diorang datang dlm kul 1.30 ptg...

Dah berkeriot perut nih lapar giler pasal pagi tu tak bf pun sebab sibuk sesangat..
Sampai jer rombongan tu, mesti lar nak mukadimah dulu..So diorang citerlar pasal jalan lar, pasal cuaca lar..

Aku rasa cam nak cakap jer..

Straight to the point leh tak..???

tp sumer tu dlm kepala otak aku yg lapar ni jer..

Atlast perbincangan ringkas dibuat..Actually diorang dah bincang pun cuma nak umumkan secara rasminya ajer..

So keputusannya, tarikh bertunang di tetapkan InsyaAllah pada 7 mac 2010 bersamaan ari ahad..

Then terus lar ke aktiviti yg di tunggu2 iaitu makan..

disebabkan aku ni tuan rumah, pompuan lak tu..takkan lar nak join sibuk2 skali makan..mestilar jadi tukang cedok lauk, tukang tating, tukang sediakan air basuh tangan dan lain2 lagi lar..

Agak2 line clear sket baru lar bleh makan..Sibbaik lar sikecik tak meragam time nih..Selesa skit lar dapat makan..





Sessi perbincangan untuk menyatukan 2 hati yg sedang di lamun cinta..

Kelihatan disebelah kiri tu mak bakal adik iparku dan sedaranya

Baby, batrisyia, maklang ila n kak ita


Mak tih roha n maklong zah ni diantara orang kuat kalo umah aku wat kenduri

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...