My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Monday, January 18, 2010

Melilau2 di hari minggu...


Adinda ku deqla dtg umah hari sabtu lepas..Plan mmg takder nak gi mana..Mausi lak tetiba wat kenduri sempena Anknya yg suulng anniversary yg ke 20 thn..Dan cucu yg kedua lak dpt PMR 8A..Ada lar kenduri doa slamat sket..So aku suh deqla dtg ptg..sempat lar kitorang gi kenduri dan amik dia blk..

Mlm nya takder gi memana..Borak2 jer la


On the way nak gi umah mausi (makcik) kat PJ



Mana2 pegi mesti nak bawak dua2 barney nih...




Ari ahad pg 2 la dah siap2 nak gi nilai 3
Actually deqla bakal bertunang InsyaAllah bulan 3 nih..Dgn org KL gak..So aku teman lar dia gi nilai 3 utk cari brg nak wat hantaran (jimat sket) sendiri..Aku ni nak kata pandai sgt menggubah tu takder la..tp boleh lar diharap..hantaran kawen aku sendiri pun aku buat..bukan stakat belah aku jer dgn belah2 hb skali aku wat...huhhuu..tetiba jer jadi kreatif..padahal slama nih tak pernah buat pun..

Ni hantaran yg aku buat sendiri masa kawen

Ni hantaran masa bertunang...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...