My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Thursday, January 28, 2010

Genting...main games..

Disebabkan hotel tak penuh, so kitorang leh check in awal..Masa tu kalo tak silap dlm kul 9.30 pg..Bersiap ala kadar, terus jer gi stesen kete kabel..Ni 1st time dlm hidup aku naik kete kabel..Sedangkan naik lif pun aku gayat, apa lagi lar naik kete kabel nih..

Kete kabel ni sentiasa bergerak jer..So tak der la beratur lama..sat jer dah leh naik dah..Masa nak naik tu adalar org yg amik pic kiter..pastu bila sampai kt puncak dah siap print and kena byr 30 inggit...huhhu...





Perjalanan yg menakutkan pun bermula..Gayat giler masa nih..Depan tu jer terus nampak gaung..mengerikan...Baca doa naik kenderaan yer semua..Darat ker laut ek..ker udara..tak kesah lar yg penting mohon pada Allah semoga selamat mendarat..
Sepanjang perjalanan si batrisyia melekap jer ngan mama dia..hb lak melekat jer ngan tiang tu..dan aku....

huhhu..tak abis2 amik gambar..aku rakam guna phone..tak brani tgk bawah...hb kata balik nanti kiter dok mengundur lak..takder la rasa takut...

Sampai jer kitorang terus gerak ke kaunter outdoor games..Aku rasa agak membazir kalo main putdoor sebab pertama byk game batrisyia tak leh naik dan keduanya aku penakut naik roller coaster...So fariez jer amik outdoor..Aku ngan hb amik indoor..batrisyia FOC


Lepas beli tiket indoor yg berharga RM60(2org), kitorang naik lar ferris wheel..Slama ni aku punya lar takut nak naik roda pusing2 ni(hatta yg kat funfair pun takut), Alih2 kat sini relaks jer pasal td dah naik kete kabel yg jauh lebih takut dari ni...then kitorang naik sampan yg ada pendayung tuh, pastu naik kete rusa dan monorail..
Monorail ni pusing sekitar taman tema nih...




Merenggek nak nenen..Aduyai..Sibbaik lar bawak susu dia kalo tak...




Ni ler rupa paras monorail nyer..comel jer..kitorang panggil ulat gonggok


Letih sgt main sampai lapas call fariez ajak makan..Masa mkn tuh jenuh ler si fariez ni bercerita apa yg dia naik...Brani tul..




Pas solat kitorang sambung naik rio float lak..


Ni ler rupa rio float dari luar

then dua beradik nih naik bumper car..Disebabkan takleh bawak baby, so aku duk kat tepi jer la


Ni mini train..punya ler comel train nyer..


Ni masa aku ngan hb tgh tunggu turn nak tgk movie 4D...15 minit jer..ok gak lar..



Dah tak larat dah nak main apa2 lagi..Dok melantak ler tepi pagar ni ha...sambil tgk org lain terjerit2 main spiderman...



Mana jer la kamu dapat plastik ni batrisyia oi...


Ni dalam perjalanan blk ke hotel naik kete kabel gak..takkan nak terbang kot..kali ni kitorang duk mengadap bukit..so takder la gayat sgt..
Dan pada malamnyer...ingatkan lepas mandi nak gi turun bawah makan..sibbaik lar aku ada bwk stok megi..lepas makan megi terus masing2 tido tak ingatnyer..tau2 dah kul 4 pagi..Punya lar sejuk..lapar lak tu..ahaks



No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...