My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, January 29, 2010

Genting...hari kedua

Disebabkan malam tu tido awal..So pepagi buta aku dah kejut hb rasa cam lapar lak...

Sibbaik sewa hotel ni pakej skali ngan bf..Seawal kul 7 pg kitorang dah turun gi makan...

Sedap gak lar makanannya tp tak byk pilihan sgt..


Dgn penuh berselera batrisyia makan..termasuk lar aku skali

Lepas bf, kitorang terus gi Gohtong Sport centre..Hb nak gi swimming...aku pun dgn poyo2 nya bwk baju utk mandi..Dgn ramah mesranya hb tanya receptionist tu...

'nak mandi pakai seluar boleh tak?'...dah tentu ler dia kata tak boleh,...So aku tak brani ler nak mandi kolam dgn berpakaian sopan nih...hb ngan BIL jer lar yg mandi...Aku pun bawak ler batrisyia main kat taman kanak2 kat bawah ni membawa hati yg lara(sebab tak dapat mandi)..aku bwk dia main game ngan main pondok2..dgn aku2 skali masuk dlm umah kecik tu(sibbaik muat dan boleh kluar)..Almaklumlah masa kecik2 dulu tak pernah merasa nak main2 benda ni semua..

Aku bwk dia main game kete sumer..main tipu2 jer sebab duit sumer tinggal dlm kete..Dah jemu main, aku naik atas balik, then..ajak hb balik..jap gi nak gi strawberry farm lak..Hb aku naik jer, aku pun nampak ada 1 family nih dgn senang atinyer mandi pakai baju yg bersopan santun...Aduhai..kalo ku tau...takper la takder rezeki nak mandi swimming pool..takper la..

Dengki jer rasa tgk diorang mandi



Kolam air panas di gohtong sport centre


Wat cam umah sendiri jer coz takder org lain kat situ


Action jer tuh..



Pastu kitorang gi strawberry farm..petik sendiri buah strawberry...agak mahal gak lar..then kitorang ada lar beli strawberry kering buat buah tgn..Pastu balik hotel, kemas2 then balik ke pangkal jalan...

Dah tiba waktu tido dia, kat mana jer mesti tido gak


Nak bersiap balik dah ni


Ni reben aku beli masa kat genting..Klip rambut utk batrisyia


Ni pulak key chain sbg tanda kenangan


Itu jer la coretan ku utk trip kali ini..Tak tau ler bila lagi nak dtg sini..

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...