My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Tuesday, January 19, 2010

Deqla and Din

Ruszilawati atau nama glamernya deqla, watie, zila..adalah satu2nya adik perempuanku..

Aku mmg rapat giler dgn dia dari kecik sampai lar skang..Aku lebih rapat dgn dia banding dgn akak..mungkin sebab umur kitorang tak jauh beza..Cam tak caya dia dah nak kawen...Ahaks..rasa cam bebudak jer lagi....masa form 1 dia blajar kat Sek Men Sains Sgor, Cheras, then sambung blajar kat Uitm Melaka amik Dip in Accountancy..Dan skang keje kat kuala pilah...huhuhu..nasib lar kau deqla..Dari KL ke melaka dan ke kampung halaman semula..

So sabtu lepas dia dtg umah aku utk beli brg nak wat gubahan a.k.a nak dating skali..(tu yg sebenarnya)....susah skit nak jumpa bf dia nih sebab duk kat kg kan..

So aku bwk ler ke nilai 3..hb tinggalkan kitorang kat kedai tuh(thankQ) then hb gi basuh kete..tak kuasa dia nak membontoti kitorang nak membeli brg yg dia sendiri tak minat..anak pun aku ler kena bwk..bf dia pun ikut lar skali(nak suh jaga anak sebenarnya)...
boleh ler aku membeli belah dgn tenang..Almaklumlah sikecik ni hyper..baru dpt rasa nikmat mempunyai kaki dan boleh berjalan lebih laju dari merangkak...Sibbaik malam td dah wat list baek punya..takder la merayau2 takder arah tujuan..Yg tak bestnya, salesgirl kat sini muka mcm apa ntah..tau lar diorang keje penat tp dah keje diorang kan..Senyum lar sket..aku lak yg tersengih2 cam kerang busuk...Nak suh amikkan ribbon tu 1 meter pun cam takut jer..Kalo ada gunting ngan pembaris kat situ dah lama dah aku ukur dan potong sendiri..tp tak per la..mungkin dia period pain kot(aku berbaik sangka)...

Setelah abis barang sumer di bakulkan, then nak bayar tuh sempat lagi bergambar..tak abis byk pun dlm Rm100 jer....tgk lar saper yg temankan..bajet cantik nyer
Ni lar bakal adik ipar yg baik..Dah lenguh kaki mengejar anak aku sampai lar budak tu tido..kesian ko din...nanti kawen ko akak sponsor la apa2

Deqla kat depan kedai thankQ, Nilai 3


Pastu kitorang gi KLCC, hb nak tukar plan maxis dr postpaid ker prepaid


maklang yg baik ati



eleh contol lak bebudak nih...

Besepah2 kat perkarangan KLCC..Ingatkan nak tgk air pancut..skali diorang tgh basuh kolam daa...


KLCC...sampai nak terbaring aku ngambik pic bebudak nih

Pastu gi Karaoke lak..Hobi kitorang masa bujang dulu.. Disatu sudut kelihatan din tgh merakam deqla..


Makan malam kat Rindu Alam, dengkil..
So, InsyaAllah 31 Jan ni, keluarga din akan dtg merisik, 7 Mac bertunang dan kawen Mac 2011 kot..Ikat setahun..Semoga berbahagia adindaku...




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...