My kids

Sila ler klik..jangan malu malu

Friday, January 15, 2010

14 Jan- N9 cuti


N9 cuti pada 14 Jan sebab Keputeraan Yang dipertuan Besar N9.. taska batrisyia tutup, so kena lar aku cuti skali..Tup2 hb pun cuti skali..Ahaks..

Takder gi mana2 pun..Duk kat umah jer..kemas dan masak (cam suri rumah sepenuh masa lak)

Pg tu aku wat breakfast roti telur ngan sosej jer..Leka sgt sidai baju punya pasal..Batrisyia dah usung tin biskut merata2..Lapo ler tu..tak tau lar kat taska time (kul 8.30am) mcm ni dah bg makan kot...


Aku dah larang dia amik roti tu sebab panas lagi...ada dia kisah larangan aku dan...




Ini lar akibatnya..panas ler tu..'i told u already..hot kan' (aku pun mula speaking ngan dia..Ahaks)

Aku masak kurma ayam dan sambal sodap utk lunch tghr smalam..1st time masak kurma..ok lar..batrisyia pun suka..Dan ptgnya hb ajak gi joging sekitar taman tp aku malas nak dress up menutup aurat so aku workout dgn batrisyia jer la..Guna game PS2..Seronok gak..tp yg lecehnya nak pasang tu..


Sila abaikan pinggan mangkuk yg pelbagai rupa paras tu...yg belah atas tu lebihan sup mlm td, sambal sodap, nasik dan ayam kurma


Model penari yg terlampau..Sampai terlondeh baju nyer...aku workout dia pun sibuk skali nak..Sibbaik hb beli 2 set..aku melompat dia pun ikut melompat..Ahaks

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...